h1

Cel mai mişto cadou

Decembrie 15, 2007

UPC a lansat de curând o leapsa pentru bloggeri numită „Cel mai mişto cadou”!

Scrisoare către Moş Crăciun

Dragă Moş Crăciun,

S-a întâmplat de atâtea ori să-L întreb pe Dumnezeu de ce mi-a făcut tocmai mie asta, de ce m-a lăsat să trăiesc cu gândul că am avut o soră şi acum nu mai e. De ce?

Ştii că acum câţiva ani ţi-am mai scris o dată, dar nu mi-ai răspuns. Poate te-ai gândit că sunt prea mică şi nu aş înţetege. Acum am crescut. Sunt sigură că-mi va fi mai uşor să accept orice răspuns. Aşa că te rog frumos vorbeşte cu Dumnezeu şi întreabă-L de ce m-a ales tocmai pe mine? De ce nu mi-a lăsat sora lângă mine? Chiar atât de mult am greşit?

Sunt momente în care îmi visez viaţa altfel, alături de sorra mea făcând atâtea lucruri frumoase împreună. Îmi place şi parcă aş vrea să nu se termine. Şi totuşi ceva sau cineva mă trezeşte la realitate, o realitate urâtă din care lipseşte un suflet. trec şi peste asta pentru că viaţa merge înainte cu bune şi cu rele, însă o urmă de regret rămâne mereu în inima mea. E aşa greu, dar trebuie să rezist! Ştiu că cineva acolo sus are grija de mine!

La final îţi spun că nimic nu e mai important pentru mine. Vreau doar un răspuns şi nimic mai mult. Va fi cel mai frumos cadou pe care aş putea să-l primesc. Dacă te gândisei să-mi aduci dulciuri sau jucării, dă-le mai bine la alţii copii. sunt sigură că se vor bucura foarte mult!

Cu drag,

Mihaela

Trimit leapsa către: Dorin

Mihaela Dorinho

Ovidiu AfterD

17 comentarii

  1. Sa se odihneasca in pace! Imi pare tare rau pentru tine. Iar de mama ta mi se rupe inima.


  2. Imi pare rau pentru pierderea voastra , a ta , a mamei tale si a intregii tale familii . Odihneasca`se in pace surioara ta oriunde ar fi si fi sigura ca te/va vecheaza !


  3. Odihneasca-se in pace! Mi-ai frant inima. Sper ca Mosul sa te ajute sa desifrezi raspunsul de care ai atata nevoie. Nu uita, viata merge inainte! Iar surioara ta, de acolo de sus, te vegheaza si sunt convinsa ca nu vrea sa te vada trista.


  4. Hei, m-ai cam intors pe dos. La asta nu ma asteptam. Imi pare sincer rau. Imi imaginez durerea, dar exista poate si un lucru bun in aceasta poveste trista. Faptul ca tu faci cit doua.


  5. las’ k eu stiu ca ai puterea sa mergi mai departe….poate inca este prea devreme sa afli raspunsul la intrebare…poate fii chiar langa tine…da nu-ti dai seama de acest lucru.Asta e ….viata merge inainte!!!!!!….dar gandestete k in anumite momente….u nu mai aveai puterea de a merge mai departe…dar cv sau cnv te-a impulsionat mereu….ti-a dat acel avant de care aveai nevoie, ti-ai recapatat increderea in tine..(si nu uita k ptr orice pb poti apela la mn)


  6. Draga Mara,

    M-a intristat sa aflu de supararea din sufletul tau. Gandeste-te la sora ta ca la perechea sufletului tau si gandeste-te ca ea traieste cu tine bucuriile si tristetile tale. Gandeste-te la ea si fa-o fericita acolo sus. Fie ca sufletul ei sa se odihneasca in pace.

    Si asteapta-l pe Mosul, el a adus intotdeauna, celor ce cred cu adevarat in el, cadoul asteptat.


  7. Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si incurajatoare pe care mi le-ati spus!
    Sper ca Mosul sa va aduca tot ce va doriti!


  8. Cum sa-ti vorbesc fara cuvinte ?
    Doar atit: inteleg in mare parte prin ce ai trecut (si treci). Numai ca eu eram mai mare decit tine cind mi s-a intimplat.
    Suflet senin iti doresc, din toata inima.


  9. Cand viata te opreste, mergi inainte. E tot ce pot sa-ti spun.


  10. Eu nu pot nici sa iti dau sfaturi , nici sa iti spun cuvinte de incurajare fiindca nu stiu cum e sa pierzi pe cineva drag . Tot ce iti pot ura e SARBATORI FERICITE !


  11. Inteleg perfect randurile tale deoarece tatal meu a plecat si el de curand…Dar te asigur ca ei ne vegheaza de acolo unde sunt si ne lumineaza in continuare drumul in viata.Iti doresc sarbatori fericite.


  12. Ai observat cumva ca de la acel tragic moment, parca ai mai multa forta? Ca sunt lucruri pe care nu te credeai in stare sa le faci si acum le poti face?
    Probabil ca da. Nu este altceva decat un semn ca sora ta te vegheaza de sus si-ti transmite surplusul de energie de care ai nevoie. Trebuie doar sa ai credinta si sa privesti inainte.


  13. @GabiKoreanu
    Am observat si sunt sigura ca asa se si intampla. Cineva are grija de mine!
    @GA
    Asa o sa fac!
    @fighter
    Dumnezeu sa-l odihneasca! Sarbatori fericite si tie!
    @Dorin
    Ms la fel!


  14. Cutremurator Mara… Imi pare sincer rau…
    Fratimiu e cu 6 ani mai mare decat mine si pot sa spun ca daca exista un om caruia i-as datora totul in viata e el… Nu stiu daca exista durere mai mare decat pierderea unui frate…

    PS: Preiau leapsa!


  15. mara nici nu stiu ce sa spun in fata unei astfel de dureri cum este cea a ta. toate cuvintele par prea mici si prea slabe. vreau doar sa stii ca atat cat pot iti voi fi alaturi. te imbratisez si iti doresc ca acest craciun sa fie unul senin pt tine si familia ta.


  16. @dorinho
    Ma bucur pentru tine si pentru fratele tau! Sa fiti fericiti!

    @diana
    Multumesc! Sarbatori fericite si tie!


  17. Imi pare rau. Vorbim de atat timp si nu stiam asta. Imi pare sincer rau. Iti doresc un Craciun linistit si vorbim.



Lasă un răspuns

