h1

Ştirile lunii

Septembrie 11, 2008

1.Luna aceasta, blogul meu a trecut pragul primului an de existenţă. Spre gelozia mea ( 😆 ) şi fericirea lui a primit un frumos cadou din partea lui Danizmu, adica o nouă înfăţişare. Mulţam fain! 😉

2.După 15-20 octombrie voi intra într-o pauză mai lungă. Asta nu înseamnă că veţi scapa de mine, ci doar că voi posta mai rar. Ştiţi voi, se presupune că anu’ asta trebuie să învăţ mai mult, bla bla bla. 😀

3.Vreau să vă mulţumesc tuturor pentru că m-aţi suportat, m-aţi citit şi m-aţi încurajat până acum!

13 comentarii

  1. hahahha, ce tare-i headerul :)))


  2. Mara
    1. La multi ani! despre look ti-am spus la postul anterior.. 🙂 Felicitari si lui Danizmu pentru creatie.

    2. Bafta la bac! 🙂

    3. Te voi suporta 🙂 , te voi citi si te voi incuraja si pe mai departe. Hai Mara! Hai Romania! 🙂


  3. sa-l cresti in continuare multa vreme de acum.


  4. @Dorin
    Asa am zis si eu! O creatie foarte originala! 😉
    Sper sa-l cresc mare si frumos! 🙂
    @Gina
    1.Multumesc!
    2.Sa fie! 😆
    3.Ma bucur ca inca mai rezisti! 😀


  5. La multi ani, dom’le! Si spor la invatat!


  6. Foarte misto scorpiuto. Acum chiar te-ai feminizat in ochii mei 😉
    Succes in continuare!!!


  7. inspirat! foarte inspirat! colorat si plin de energie, ca si tine! 😆

    invata, invata si iar invata. oare unde am mai auzit asta? imi suna tare cunoscut… si nu uita sa razi! 😉


  8. @Dorinho
    Multumesc! 😉
    @papa
    Multam fain!
    @the judge
    🙂 Meritul nu e al meu! Oricum e foarte foarte reusita poza!
    Cu siguranta nu o sa uit sa rad!


  9. Mara
    acu nu mai inteleg nimic: tu zici ca esti linistita si headerul te contrazice, zice ca esti tanara si nelinistita.
    Io cred ca esti doar tanara si nehotarata 🙂
    In alta ordine de idei, headerul e unul deosebit


  10. Mara pare o fata mereu surprinzatoare,doar timpul ma va putea contrazice,cam asta e prima mea parere despre Mara,trage tare anu’ asta si nu iti va parea rau deloc,haa uitasem,LA MULTI ANT PENTRU BLOG!! 🙂


  11. @papa

    oare, in ochii tai, ce a feminizat-o mai mult pe Mihaela: fluturasii sau culorile copilaroase ? un 112 cineva ? oricine… ?

    Nu mai puneti atata presiune pe ea, lasati-o sa se dezvolte in ritmul ei. Si mai are si de invatat anul asta. Chill…


  12. Felicitari pentru blog si bafta la BAC!


  13. @Emiru’
    Headerul e bun! 😀
    @adipunker80
    O sa ma straduiesc sa iasa bine! Si multumesc pt urari!
    @dorin
    😆
    @nemesis
    Multumesc!



Lasă un răspuns

