h1

Ăsta sport extrem!

Septembrie 24, 2008

Să trăieşti în România înseamnă să practici „cel mai extrem” sport din câte or exista pe lumea asta. O să spuneţi că nu e noutate! Ştiu, şi sunt de acord! Mi s-a demonstrat de nenumărate ori că orice e posibil şi, cu siguranţă, dovezi mi se vor mai oferi şi de acum încolo.

Pe una dintre ele, am experimentat-o pe propria piele sau mai bine-zis, pe propriul picior. O zi extenuantă petrecută pe băncile şcolii româneşti s-a încheiat într-un mod pe care habar n-am cum să-l numesc. Vă spun doar că o maşină s-a urcat (doar cu una din roţi 😆 ), pe trotuar, fix pe piciorul meu! Să nu vă închipuiţi că şi-a cerut scuze măcar aşa din mers, că de oprit nici nu se pune problema! Da, pe cât sună de ciudat, pe atât este de adevărat. Aşteptam să traversez, cu speranţa că funcţionează toate semafoarele bine  (de obicei nu merg deloc sau, atunci când se întâmplă, mai rău te încurcă), iar un domn care s-a încadrat ca un adevărat bou şi era claxonat de cei din spate, a binevoit a trece pe trotuar ca să elibereze banda de circulaţie, fără să-i pese că erau doar vreo 20 de elevi prin zonă!

Aţi putea spune că stăteam prea aproape de carosabil, dar vă înşelaţi! Eram la un metru depărtare şi, spre ghinionul meu, nu a fost chiar suficient de departe! (data viitoare o să intru în magazinul din colţ, poate aşa e mai bine).

N-am păţit nimic grav. Am toate degetele, bine, un pic mai mari, dar oricum sunt întreagă!

22 comentarii

  1. Mai, nu se poate! In primul rand, esti bine? Trecand peste bravada ta, esti sigur ok, ai facut o radiografie sau ceva de genul?
    In al doilea rand, ai luat numarul binevoitorului bou? Nu ma gandesc la vreo recompensa din partea lui dar macar sa-l raportezi la politie. Sa stea fara carnet cretinul.


  2. 🙂 🙂 🙂 🙂
    mara…stiu ca intimplarea e adevarata si destul de trista. dar in tristetea ei imi pare a dracu de hilara. lipseste mircea badea sa incheie cu eternul: traim in romania si asta ne ocupa tot timpul (si spatiul, mai nou)


  3. @surferb
    Cu partea medicala e bine! Cat despre numar, m-au mai intrebat cativa! N-am reusit sa-l iau pentru ca, pe moment, nu prea am realizat ce am patit! Ala deja disparuse!
    Oricum chiar nu vreau sa par o victima care se vaita, insa evenimentu e chiar 😆 !
    @tank
    Da, asa zic si eu! 😀


  4. 😆 😀 😦 😥


  5. 😦 ce tampenie! bine ca esti ok! numai pe mama a calcat-o unul cu masina pe maini, ca a alunecat in fata masinii… zi mersi ca, la cum decurg lucrurile azi, nu a sco si un pistol sa te si impuste dupa ce te-a calcat.


  6. Ufff..halal soferi, astora le-as lua permisul pe viata.


  7. Mare pacat ca nu i-ai luat numarul si cu piciorul ai mare grija. Fractura la degetele de la picioare se vede numai pe radiografie. N-ar strica sa-ti faci una!


  8. mara
    ma bucur ca esti intreaga, cat despre partea cealalta, asculta un sfat de la Emiru’ von Korea: fii hotarata in viata, castiga o bursa afara si ramai acolo. Nu te intoarce in tara, regretele vor fi si mai mari. Esti tanara si ai toata viata inainte.
    Iar faptul pentru care sustin ca in Romania nu se va schimba nimic in bine in urmatorii 20 de ani este ca lumea actioneaza intocmai ca acest dobitoc de Mircea Badea: se blazeaza ca nu poate face nimic.
    Bull-shit! Mircea Badea este unul care si-o vinde si pe masa ca sa manance un cacat pe bani multi de la unul din sutele de Gigi Becali din tara asta.


  9. si-o vinde si pe ma-sa, sa nu se inteleaga altceva 😆


  10. hai sa va povestesc una tare, ca tot veni vorba de calcat pe membre.
    Doi colegi de-ai mei de facultate, frati gemeni, a doua zi dupa nunta fratelui lor mai mare:
    X: „Bai, Y, nu stii mah, de ce ma doar mana?”
    Y: „Ba da, mah, te-am calcat eu aseara cu tractorul” 😆
    Astia se imbatasera si spre dimineata au luat tractorul sa se plimbe prin livada. Asta, X, care era pulbere, a cazut din tractor, iar fra-su, care conducea tractoru’ a trecut peste mana lui, ca nu vazuse cand a cazut


  11. de ce ma doare, hai ca am inceput sa mananc litere mai ceva ca la clasa intai


  12. Mara, ma bucur ca esti bine. Asta conteaza. Cred ca ar fi bine sa asculti de Pin, si sa lasi bravada la o parte, mai bine sa fii sigura ca totul e in regula.

    Culmea e ca am avut o experienta similara cand aveam vreo 14 ani. Stateam la coltul strazii, pe trotuar, la trecere, si din spate a venit un camion de santier o Buceaga, pentru cunoscatori) si m-a lovit puternic in spate… Noroc ca nu avea viteza mare (era in curba de 90 de grade) si ca m-a lovit cu bena in omoplatul stang, facandu-ma sa pivotez in jurul axei mele (oZ pentru cunoscatori 😀 ).
    Asta macar s-a oprit sa vada daca sunt OK, era mai speriat decat mine cred… 🙂


  13. @the judge
    😀
    @pin
    Asta e cu numarul! O sa-mi verific si degetu! 😉
    @shmeny
    Urat accindent!
    @gina
    Mai sunt de vina si aia care le dau! 😆
    @Alex_S
    Bine macar ca s-a oprit! Al meu n-a considerat ca este necesar! Sincer nici nu garantez ca si-a dat seama ce s-a intamplat!
    @Emiru’
    O sa ma straduiesc!


  14. Uraaaat. Eu i-as fi dat cu toata durerea un picior in bara din fata, asa de complezenta…


  15. Sorry for you 😦
    Acelasi sfat:daca nu te simti bine in Ro cauta o bursa si Go West…


  16. @Dorinho
    La cat de traumatizat fu picioru, nu cred ca suporta inca o lovitura! 😆
    @fighter
    Am spus si mai sus, nu vreau sa considerati acest post o plangere impotriva Romaniei! Adica nu prea sunt multe lucruri roz, dar nici dracu nu e chiar asa negru!
    Cat despre burse, voi profita de ocaziile care mi se vor ivi pe parcursul anilor! Si cine stie… 😉


  17. viata, pur si simplu, e cel mai extrem sport de practicat in romania. bucura-te ca a fost numai atit. se putea sa te alegi si cu onoarea nereperata (vezi Caragiale), daca se oprea le boeuf si sarea la tine ca de ce nu te uiti pe unde stai, vaca dreacu’ (asta ti-ar fi spus el, zic eu, daca realiza ca ai avut tupeul sa calci sub pneul lui)


  18. mara

    esti bine si azi? ca din experienta mea de fotbaliator, durerea adevarata apare a doua zi, cand te dai jos din pat…


  19. A durat putin pana sa ma hotarasc daca sa fac haz de necaz, sau necaz de haz…Dar m-am hotara… Hahahahahaa. Bun, acuma ca mi-am eliberat sistemul, trebuie sa te felicit pentru ca esti intreaga. Daca ai retinut numarul poate incepem o campanie de denigrare :)))


  20. cel mai important este ca nu ai patit nimic,in rest obisnuieste-te cu prostia,e multa si nu poti sa o ocolesti 🙂


  21. mara, ce iti mai face articolul ala super-mega-ultra-hiper-extra asteptat? salutari 🙂


  22. @ady
    Daca te referi la cel despre tenis de masa, l-am lasat deoparte pentru o scurta perioada deoarece, dupa mai multe incercari, nu a iesit asa cum mi-am dorit.
    In schimb, vor urma doua posturi despre gimnastica in acest week-end!



Lasă un răspuns

