h1

Leapşa

Februarie 14, 2009

Primită de la Shmeny:

SUNT: veselă, încăpăţânată, ambiţioasă, vorbăreaţă;

AŞ VREA: să fac înconjurul lumii în balon;

PĂSTREZ: caietele de amintiri şi tricourile din clasa a VIII-a, jurnalul din generală, agenda sportivă din ultimii ani şi caietele de franceză din clasa a III-a până în prezent; ( 😀 );

MI-AŞ FI DORIT: să practic gimnastică şi/sau patinaj de performanţă;

NU ÎMI PLACE: să mă scol dimineaţa, să dau socoteală şi să port uniformă;

MĂ TEM: de singurătate;

AUD: doar ce-mi convine;

ÎMI PARE RĂU: de nimic, în principiu;

ÎMI PLAC: cărţile, copiii, muntele, sinceritatea;

NU SUNT: pe placul tuturor;

DANSEZ: cât se poate de des, chiar şi pe stradă;

NICIODATĂ: nu spun niciodată;

RAR: renunţ la ce mi-am propus;

PLÂNG: când simt nevoia;

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA: o prezenţă suportabilă; ( 🙂 )

NU ÎMI PLACE DE MINE: când sunt prea îngăduitoare;

SUNT CONFUZĂ: dimineaţa;

AM NEVOIE: de mai mult timp liber;

AR TREBUI: să citesc mai mult;

Cine are plăcerea să o preia, are libertate totală!

One comment

  1. Mara,
    azi am descoperit ca Mara care m-a felicitat de ziua mea,la Isabellelorelai,erai tu…adica esti tu:

    #
    mara said, on iulie 17th, 2008 at 2:27 pm

    Buna ziua!
    La multi ani Elisa!
    Si un off-topic: Vroiam sa va anunt ca Oana a trecut cu bine de prima parte a tratamentului! Se va intoarce din Austria zilele urmatoare! Urmeaza sa vorbescu cu ea si sa va spun cum sta cu situatia financiara pentru a doua serie de tratamente! A facut foarte multe progrese! 🙂
    Urmeaza sa scriu al doilea articol despre situatia actuala!
    Va multumim tuturor!

    Si eu iti multumesc si acum,sper ca si atunci.Mult noroc in alegerea drumului in viata! 🙂



Lasă un răspuns

