h1

Pe scurt

Martie 19, 2009

Sunt în pauză! Nu ştiu până când, probabil va fi destul de lungă! Totuşi s-ar putea să mai scriu din când în când, măcar câte o ştire mai importantă!

Roblogfest s-a terminat, eu am încheiat competiţia pe poziţia a opta! Am fost plăcut surpinsă să găsesc o descriere a blogului, aici!  Le mulţumesc celor care au votat!

Să-i răspund şi lui Spoaller , care  mi-a făcut o dedicaţie în  postul asta! Să-i fie de bine lui Federer şi să fie fericit alături de Mirka şi de copil! Eşti mulţumit?

6 comentarii

  1. Extrem :)) Vacanta placuta >:P


  2. @Dorin
    Mi-as fi dorit eu sa fie vacanta! 😆 E o chestie intre perioada de invatat si mana dreapta imobilizata! 😀


  3. asteptam cate-o stire scrisa cu stanga pana una alta
    get well 🙂


  4. Pai ce ai facut, mai draga Mara? Orice ar fi, iti urez insanatosire grabnica!


  5. @mala
    Promit sa scriu! 😉

    @Danny
    Multam! Am avut o problema cu articulatia!


  6. Noroc cu problema aia,(desi bineinteles ca te vreau sanatoasa),ca altfel ieseam eu la analiza la tabla 😀



Lasă un răspuns

