h1

Mulţumesc!

Noiembrie 3, 2009

Câteodată un simplu şi  sincer „mulţumesc” poate valora mai mult decât orice cadou sau gest. Asta vrea să vă transmită şi Oana Anesia Opincariu, protagonista unei poveşti emoţionante despre  puterea de luptă, voinţă şi speranţă.

Pe 2 mai 2008, am descoperit că în spatele subiectelor fără conţinut şi a vedetelor de carton, televizorul îţî poate face favoarea de a prezenta întâmplări cu şi despre oameni care merită să fie cunoscuţi  şi apreciaţi pentru munca şi rezultatele lor.

Aşa am aflat despre Oana Anesia Opincariu, o fată de 19 ani, din Ploieşti, care practică patinajul viteză. Am descoperit o  lecţie despre sacrificiu şi pasiunea pentru sport prezentată sub forma unei drame, dramă trăită de tânăra sportivă. Avea nevoie de ajutor pentru a-şi putea îndeplinii visul…acela de a se reîntoarce pe gheaţă.

Atunci m-am hotărât să încerc să o sprijin, fie doar şi din punct de vedere moral. Împreună cu prietenii din blogosferă şi nu numai, am izbutit să definim solidaritatea. Povestea Oanei s-a răspândit, iar ajutorul atât moral, cât şi financiar a început să se concretizeze.

După o perioadă, am cunoscut-o pe eroina poveştii. Am realizat că toate eforturile de până atunci nu au fost deloc în zadar. Am avut plăcerea să descopăr o tânără ambiţioasă, veselă şi optimistă, convinsă că va reuşi să-şi îndeplinească visul cel mare.

La un an si jumătate de la cumplitul accident (despre care puteţi citi aici), aş vrea să vă arăt şi să vă demonstrez că ceea ce aţi făcut pentru Oana a reprezentat un adevărat succes.

Duminică seară am primit un telefon de la Oana. Se întorsese de la recuperare, din Olanda. A vrut să-mi mulţumească pentru tot, dar mai ales m-a rugat ceva….

...Prin intermediul meu, doreşte să mulţumească tuturor celor care au sprijinit-o pe parcursul perioadei în care a avut atâta nevoie de ajutor. Mi-a povestit că recuperarea merge foarte bine, deja merge pe role (ceea ce înseamna enorm, ţinând cont că acum un an şi jumătate nici nu putea să meargă sau să vorbească). Deja se pregăteşte pentru următorul vis…marile competiţii de pe gheaţă. Crede că rezultatele bune vor reprezenta cea mai mare recompensă pe care o poate oferi persoanelor cărora le-a păsat de soarta ei.

Mai jos, sunt nişte poze cu Oana Opincariu realizate la în perioada de recuperare din Olanda, de luna trecută.

P9030100P9030113P9030130

P9040142

5 comentarii

  1. Ce bine e cind se termina cu bine.
    Foarte frumos si felicitari si tie.

    Multumesc, Mara


  2. Bravo, Oana!!! Felicitări, Mara!
    Haide Oana, nu te lăsa! 😀


  3. Oana, fanii iti tin pumnii mai departe!


  4. ashea MARA, bravo,continua, esti pe drumul cel bun
    OANA, pastreaza increderea in munca pe care o faci,cineva acasa te va sustine!! 😛


  5. am dat peste primul articol in care ati povestit drama Oanei. m-a impresionat si m-a intristat. as fi vrut sa spun ca imi imaginez prin ce a trecut dar cu siguranta imaginatia nu ma poate face sa simt trairile ei.
    chiar a reusit imposibilul, si deabia astept sa o urmaresc in viitor concurand pentru o medalie de aur.



Lasă un răspuns

